niedziela, 2 marca 2014

Dzień dobry!


Witam wszystkich tych, którzy stosują, chcieliby stosować bądź po prostu interesują się Medycyną Niekonwencjonalną.
Jest wiele stron, na których można poczytać o dziwnych metodach leczenia - akupunktura, akupresura, refleksologia, kąpiele oczyszczające, diety uleczające.
Brakuje mi jednak takiego miejsca w przestrzeni internetowej, gdzie można by przeczytać krok po kroku jak ktoś przeprowadza na własną rękę takie kuracje, jak się czuje każdego kolejnego dnia i co dla mnie bardzo ważne, tam gdzie się da - dokumentuje to zdjęciami.
Fascynują mnie te wszystkie dziwne terapie i kuracje i mam wielka ochotę testować je i sprawdzać ich skuteczność. Część z nich, choć na razie niewielką, już przeprowadziłam i mam na ich temat własne zdanie, z którym chciałabym się podzielić z innymi. Liczę, że inni też będą chcieli się dzielić swoją wiedzą i dzięki temu uda nam się wspólnie np. wciąż ulepszać te metody.
Chciałabym, aby wiedza, o czasem bardzo dawnych i ludowych metodach leczenia, nie zginęła, ale miała się całkiem dobrze :)

Zapraszam do czytania i oglądania.

Sia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz